Länge sedan sist!

Hej!!
Nu har det varit ett tag sedan jag var inne sist! Men det är för att vi reste ner till Malmö och firade påsk. Och min födelse dag!!!
Ja nu är jag 13!! Jag fick massor av fina presenter. Den jag gillar mest är min kamera. Jag ska lägga upp lite bilder om jag kommer på hur man laddar över alla fina bilder från kameran till datan.
Kameran är en Canon digital ixus 95 IS Silver! Cooolt va!!!! Jag har velat ha den sen i julas.
Jo nu är det påsklov. Jag är hemma och nördar datan, men jag funderar på att sätta upp stuts mattan. Men jag kommer inte att klara att göra det själv och jag är bombsäker  att min syrra inte kommer att hjälpa mig. Men jag kanske kan göra det själv... Jag kan i alla fall försöka.
Okej!! Det kommer mer!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0