Söndag igen!

Hej!
Idag är det söndag igen.
Jag ska börja med att berätta lite om gårdagen.
Först red jag på morgonen. Jag valde min älskling Arabella!!!! Vi övade på någon vändning så att hästen vänder sig i 90°. Jag fattade inte hur det såg ut och vad som var meningen men jag lyckades att göra det bra, sa ridläraren.
Sedan målade vi i källaren för att min syrra ska få en fransk utbytesstudent. Men vi är inte säkra på att hon ska komma P.g.a Eyjafjallajökuli hade ett utbrott någon dag och spyr ut aska.... Jag hoppas att hon kommer!!!!!!
Sedan på kvällen så åkte jag, mamma och min syrra till VÄRLDENS STÖRSTA IKEA.!!!!! Jag älskar att vara där!!! Men fråga mig inte varför.
Jag fick en nu underbar kudde och en lampfot till en lampa. Jag kan visa den.
Sedan åt vi kyckling i lergryta! Det är såå gott!
Ja det var nog allt om igår.
ses!
// Sakura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0