Hej igen!

Hejhejhejhej!!!!
Nu var det Riiiiiiktigt länge sedan jag var inne. Jag har varit sååå upptagen.
Jag har varit på 10 dagars forspaddling och fjällvandring, i Skåne och träffat min kusiner från U.S.A OCH spelat sims m.m...
I morgon så ska jag åka på ridläger i min väcka med min komisar. Det är en tjej från min gamla klass, mimezo och henne syssling. :D Ska bli riktigt roligt. Men jag har lite problem. Jag har inte packat klart än! Lite (det mästa) av det jag ska ha med mig var smutsigt så det behövde tvättas. Nu ska jag spela sims eller titta på RHETT AND LINK på youtube. Vi får se vad det blir...
JO en viktig sak hände när jag kom hem från min scoutäventyr (e var riktiga äventyr<3(L)!). GISSA VAD!!!!
Jag fick SUPER MARIO GALAXY 2!
Vi ses om ett tag..... Och det kan bli läänge. ;D
ses
// Sakura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0