scouter

Ja!!!! Hejhej!!!
Idag är det scouter. Har längtat hela vecka efter att få tävla mot den andra patrullen! Vi vann förra gången! Då eldade vi. Det är jätteroligt!
Men idag har jag varit i skolan och haft kompisar hemma. Vi spelade Wii och ett anat vanligt spel.
I skolan var jag värsta zoombien på den sista lektionen. Det var elevens val. jag har valt matteklurisar, men jag har typ gjort alla de lätta (eller de som går att lösa) så jag bara satt och klurade hela tiden. Våran lärare sa att vi fick läsa lite om man skulle vilja det. Så jag läst också lite ur min vanliga bok På kudde av gräs och lite ur Cockie som är på engelska. Men det hjälpte inte mig att inte vara som en zoombie. Jag bara satt och väntade på att vi skulle sluta. Det var inte så kul! I morgon ska vi se niornas kabare. Det ska bli kul... MEN DEN ÄR PÅ BILDEN! Jag har missat två lektioner på raken! Det är inte så kul! Det är typ ett av mina favoemnen! BLÄ!!!! Säger jag bara!!!!
Jaja! Vi ses!
////// Sakura <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0